سوالات متداول

سوالات متداول

آیا سوالی دارید؟

ابتدا پاسخ های زیر را مطالعه کنید و اگر پاسخ سوال خود را پیدا نکردید سوال خود را برای ما ارسال کنید.

سوالات متداول

چگونه می توانیم سفارش خود را ثبت کنیم؟

شما برای ثبت سفارش از فروشگاه اینترنتی طوبی لک، پس از اینکه کالا های مورد نظر خود را انتخاب کردید به سبد خرید اضافه کنید. سپس روی آیکون سبد خرید کلیک کنید و ادامه جهت تسویه حساب را بزنید. در صفحه ی جدید که باز می شود اطلاعات خود را وارد کنید و سپس پرداخت را انجام دهید.

آیتم های ستاره دار حتما باید پر شوند. در صورت که کد پستی خود را نمی دانید، کد 1111111111 را وارد کنید ودر صورتی که ایمیل ندارید، ایمیل شخص دیگری را وارد کنید. و در آخر در صورت تمایل تیک ایجاد حساب کاربری را بزنید.

سمت چپ تصویر مجددا می توانید سفارشتان را با جزيیات چک کنید و پرداخت فارش با پرداخت امن زرین پال انجام می شود.

در پرداخت امن زرین پال، شما به درگاه پرداخت متصل می شوید و از طریق درگاه پرداخت واریز را انجام داده و سفارش خود را نهایی می کنید. پس از نمایش شماره سفارش، آن را ذخیره نمایید.

در مراحل سفارش به ایمیل و شماره تماس شما وضعیت سفارش ارسال میگردد.

و بعد از ثبت سفارش روز پست به ایمیل و شماره وارد شده در مشخصات شما ارسال میشود.

چگونه اعتماد کنیم؟

فعالیت ما حدود 6 سال در فضای مجازی در پیج های مختلف سابقه دارد. در طول این چند سال ، بازخورد های زیادی از طرف مشتریان عزیزمان دریافت کردیم که همه آن ها را در پیج های مختلف خود منتشر کردیم. کد رهگیری های تمامی سفارشات در طول سال های فعالیت مان در آرشیو کانال تلگرام قرار داده شده است و مهم ترین مورد برای اعتماد، امکان فروش حضوری می باشد که برای مشتریان فراهم کرده ایم.

آیا میتوان پس از ثبت سفارش، آنرا کنسل کرد و یا تعویض رنگ، سایز، مدل و... را انجام داد؟

متاسفانه خیر. لطفا حتما در خرید خود به جزییات دقت فرمایید. به هر دلیلی حتی چند دقیقه بعد از ثبت سفارش هم امکان تعویض یا کنسل کردن خرید وجود ندارد.

ارسال پستی به چه صورت است؟

سفارشات طی 2 روز در هفته از طریق پست پیشتاز شرکت ملی پست ایران ارسال می شوند.

سفارش هایی که از ساعت ده صبح روز شنبه تا ساعت ده صبح روز سه شنبه ثبت شوند: روز چهارشنبه پست می شوند.

سفارش هایی که از ساعت ده صبح  روز سه شنبه تا ساعت ده صبح روز شنبه ثبت شوند:روز یکشنبه پست می شوند.

بعد از ارسال محصولات، کد های رهگیری با تاریخ در کانال های تلگرام در اختیار مشتریان قرار داره می شود. در صورت عدم دسترسی به تلگرام می توانید یک روز بعد از تاریخ ارسال به شماره های تلفن قرار داده شده در قسمت تماس با ما پیام بدید و کد خود را دریافت نمایید. بعد از دریافت کد با وارد کردن آن در سایت post.ir می توانید وضعیت مرسوله را چک کنید.طبق روند کاری پست پیشتاز، 1 تا 5 روز کاری بعد از تاریخ ارسال، سفارش به دست شما خواهد رسید.

حتما به این نکته توجه نمایید که شرکت پست لزوما موقع تحویل جهت هماهنگی تماس نمی گیرد. پس حتما برای جلوگیری از برگشت خوردن محصول طی روند کاری در آدرس داده شده تشریف داشته باشد.

لطفا توجه نمایید اگر بسته شما برگشت بخورد باید مجدد هزینه ارسال را پرداخت کنید . پس حتما شخص گیرنده در آدرس حضور داشته باشد. حتما در صورت خرابی زنگ در قسمت توضیحات یادداشت بگذارید تا بسته شما برگشت نخورد.

هزینه ارسال بسته های پستی به در سایت نوشته شده است. توجه فرمایید هزینه ارسال برای فروشنده بیش از هزینه ی نوشته شده در سایت می باشد و حداقل هزینه برای مشتری در نظر گرفته شده است.

حتما به روز و روند پست دقت کنید که راحت در جریان ارسال بستتون قرار بگیرید

آیا میتوانیم سفارش خود را را تلفنی ثبت کنیم؟

خیر متاسفانه ، در صورت نیاز میتوانید تلفنی سفارش خود را پیگیری کنید البته ترجیحا با پیام در تلگرام، اما در کل ثبت سفارش به صورت تلفنی با خطای بسیاری همراه است و ممکن است در سفارش شما مشکل ایجاد شود،و به همین دلیل فقط سفارش از سایت انجام میشود

در صورتی که پرداخت ناموفق داشتیم و یا مبلغ کسر شد اما سفارش ثبت نشد چه کار کنیم؟

گاهی ممکن است هنگام ثبت سفارش آنلاین، شبکه های بانکی به دلیل کندی یا قطع شدن نت، شلوغ بودن سرور و یا دلایل دیگر پرداخت ناموفق صورت گیرد. معمولا در این مواقع مبلغ پرداختی شما در حالت میان بانکی قرار می گیرد که تا 72 ساعت مبلغ به حساب شما باز خواهد گشت. در غیر این صورت با بانک عامل تماس بگیرید تا مغایرت را برطرف کنند.

آیا درگاه سایت شما امن است؟

بله حتما. سایت طوبی لک از درگاه امن زرین پال استفاده میکند که یکی از معتبر ترین درگاه های موجود در ایران است و امنیت بسیار بالایی دارد. برای وارد کردن رمز کارت حتما از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

درست کردن حساب کاربری چه مزایایی دارد؟

اگر شما در هنگام خرید اطلاعات خود را وارد کنید و در نهایت تیک ایجاد حساب کاربری را بزنید ، بعد از ثبت سفارش می توانید سفارش خودتان در سایت راپیگیری کنید، وضعیت بسته بندی شدن تا ارسال آنرا دنبال کنید و همچنین می توانید گزینه ی موجود شد خبرم کن را برای محصولات ناموجود انتخاب کنید تا برای شما پیام ارسال شود.

چند نکته:

رنگ، مدل، سایز و ... را با دقت انتخاب کنید. زیرا پس از ثبت سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد.

با توجه به تفاوت رنگ ها در صفحه نمایش های دیوایس های مختلف ممکن است رنگ محصولات تا 20 درصد با واقعیت تفاوت داشته باشد.

حتما سایز محصولاتی که جدول سایزبندی دارند را چک کنید.

شارژ محصولات

اگر با اتمام موجودی اکثر یا تعدادی از محصولات در سایت مواجه شدید و سوال شد براتون باید بهتون یه توضیحی بدم :

اصلا نگران نباشید همه ی محصولات پیج بصورت چرخشی در طرح و مدل شارژ میشوند.

تایم شارژ مشخصی نمیشه داد ولی میتوانید با دنبال کردن صفحات پیج ها و سایت از شارژ محصولات خبردار بشید.

ما در تلاش هستیم با سریع ترین روند ممکن محصولات را شارژ کنیم.

از ما بپرسید

    سبد خریدعلاقمندی حساب کاربری